İçeriğe geçmek için "Enter"a basın

Yapı Kredi Telefon Bankacılığı ile Bankanız Ayağınızda

Yapı Kredi telefon bankacılığı hem bireysel hem de kurumsal banka müşterilerine birçok bankacılık işlemini hızlı ve kolayca yapabilme olanağını sunmakta, aynı zamanda Yapı Kredi müşterisi olmayanlar için de hem başvurularını yapmak, hem takip etmek hem de bilgi almak için kolaylık sunmaktadır.

Yapı Kredi Telefon Bankacılığı Nedir?

Yapı Kredi telefon bankacılığı olarak adlandırılan Yapı Kredi Bireysel Müşteri İletişim Merkezi, telefon aracılığıyla ulaşabileceğiniz ve birçok bankacılık işleminizi gerçekleştirebileceğiniz Yapı Kredi hizmetidir. Bu hizmete 444 0 444 ya da 0 850 222 0 444 numaraları telefonların tuşlanması aracılığıyla ulaşmak mümkündür. Böylelikle herhangi bir Yapı Kredi şubesine gitmeksizin İletişi Merkezi’nde hizmet veren uzmanlar tarafından destek ve bilgi alabilir, bunun yanında sesli yanıt sistemi ile bankacılık işlemlerinizi kolay ve hızlı bir biçimde gerçekleştirebilirsiniz.

Üstelik bu hizmetlerden herhangi bir zaman sınırlaması olmaksızın 7/24 faydalanmak mümkündür. Arama ücreti ise sabit telefonlar için şehir içi arama, cep telefonlarından ise kendi operatörü ile görüşme tutarında belirlenmiştir. Dolayısıyla iletişim merkezi aramaları size ek bir yük getirmez.

Telefon Bankacılığını Nasıl Kullanabilirim?

Yapı Kredi telefon bankacılığını kullanabilmek için, tıpkı Yapı Kredi internet bankacılığında olduğu gibi Tek Şifre almak gereklidir. Tek Şifre Yapı Kredi internet bankacılığında, telefon bankacılığı işlemlerinde ve mobil uygulamada kullanılan şifredir. Tek Şifre Yapı Kredi şubelerinden alınabileceği gibi, Yapı Kredi internet sitesi ya da cep telefonu uygulaması üzerinden de alınabilir. Ayrıca Tek Şifre’yi Yapı Kredi ATM’lerinden ya da iletişim merkezini arayarak da oluşturmak mümkündür. Eğer hâlihazırda internet şubesi ya da mobil uygulama için kullanılan bir şifre varsa bu şifreyi Telefon bankacılığında kullanmak üzere iletişim merkezi için de kullanıma açmak mümkündür.

yaoı kredi telefon bankacılığı

İletişim Merkezinde Sunulan Hizmetler Nelerdir?

Yapı Kredi telefon bankacılığı aracılığıyla sunulan birçok hizmete telefonla ulaşılabilen her yerden ulaşmak mümkündür. Bu hizmetler içerisinde yatırım fonu, hisse senedi, döviz alım satımı ya da vadeli mevduat hesabı açma gibi yatırım işlemleri mevcuttur. Bu yatırım işlemlerine ek olarak yabancı repo, hazine bonosu satış ve bozumu ile hazine ihalelerine katılım yapmak da mümkündür.

Yine bu iletişim kanalı aracılığıyla kredi kartı ve banka kartı işlemleri kolaylaşmakta, şifre oluşturma, kart yenileme, hesap kesim tarihi değişikliği gibi işlemler kolayca yapılabilmektedir. Bunun yanında üniversite harçları, trafik cezası, motorlu taşıt vergisi, DIGITURK, Turkcell ve Avea ödemeleri benzeri ödemeler de Yapı Kredi telefon bankacılığı aracılığıyla olanaklı hale gelmiştir. Tüm bunlara ek olarak para transferi işlemleri, vadesiz hesap açma ve otomatik ödeme talimatı verme ya da iptal etme gibi bankacılık işlemleri mümkün kılınmıştır.

İletişim Merkezi İşlem Limitleri Nelerdir?

Yapı Kredi telefon bankacılığı aracılığıyla yapılabilecek bankacılık işlemleri için bir üst sınır belirlenmiştir. Bunlar içinde TL ile yapılacak yatırım işlemleri için üst limit 500.000 liradır. Hisse senedi alım ve satımlarında ise bu limit 7.000.000 lira olarak belirlenmiştir. Amerikan doları üzerinden döviz alım satım limiti 150.000’dir. TL ile yapılacak SSK ve fatura ödemleri limiti ise 100.000’dir. Telefon bankacılığı ile kredi kartından yapılabilecek para transferleri limiti ise 10.000 liradır. Bunun yanında hazır karta 1.000 limitini aşmamak kaydıyla lira yüklemesi de yapılabilmektedir.

İletişim Merkezi İşlem Saatleri Nelerdir?

Yapı Kredi telefon bankacılığı işlemleri belli saat aralıklarında yapılabilmektedir. Söz gelimi Gümrük Vergisi ve diğer vergi ödemeleri saat 00.00 ile saat 22.00 arasında mümkün olabilmektedir. Fatura ve SSK ödemeleri ise 00.00 ve 21.00 saatleri arasında yapılabilmektedir. Repo alım satımı ile TL ve döviz üzerinden Hazine Bonosu alım satımı da belli saatlerle sınırlandırılan işlemlerdendir. Repo alım satımı, TL üzerinden Hazine bonosu satışı ve döviz üzerinden Hazine Bonosu alım satımı saat 00.00 ile saat 14.00 arasında yapılabilirken herhangi bir zaman sınırlaması olmayan işlemler de mevcuttur.

Söz gelimi Yapı Kredi telefon bankacılığı aracılığıyla 24 saat döviz alım satımı yapılabilir. Buna ek olarak hisse senedi alım satımları, TL üzerinde Hazine Bonosu alımları 24 saat yapılabilmektedir. Fon türüne göre günü ve fiyatı değişmekle birlikte yatırım fonu alım satımı da her saat yapılabilir.

Yapı Kredi Müşterileri İçin Sesi Yanıt Menüsü

Yapı Kredi telefon bankacılığı sesli yanıt sistemi menüsü Yapı Kredi müşterileri ve müşteri olmayanlar için farklılık göstermektedir. Banka müşterileri için 0 tuşlanarak kayıp ve çalıntı kart bildirimleri yapılabilir. Bunun yanında kredi kartı işlemleri için 1, bankacılık işlemleri için 2’yi tuşlamak gerekmektedir. 3 tuşu ile şifre işlemleri, 4 tuşu ile internet ve mobil bankacılık işlemlerine ulaşmak mümkündür. Yapılan başvurularla ilgili olarak bilgi almak içinse 5’i tuşlamak yeterlidir. 6 ile Yapı Kredi seyahat hattına ve etkinliklere ulaşılabileceği gibi, 7 ile beni tanı işlemleri yapılabilmektedir. Son olarak Yapı Kredi telefon bankacılığı ile 8 tuşlanarak ön ödemeli kart işlemlerine ve 0 tuşlanarak İngilizce menüye ulaşmak olanaklıdır.

Yapı Kredi Müşterisi Olmayanlar İçin Sesli Yanıt Sistemi Menüsü

Yapı Kredi müşterisi olmayalar da Yapı Kredi telefon bankacılığından faydalanabilmekte, bu yolla kimi işlem ve bilgilendirmelere ulaşabilmektedir. Söz gelimi Yapı Kredi müşterisi olmayanlar 1’i tuşlayarak kredi kartı başvurusu yapabilir ya da yaptıkları kredi kartı başvurusu ile ilgili bilgi alabilmektedirler. Bunu yanında 2 tuşlanarak repo oranları, fon fiyatları, faiz oranları, döviz kurları gibi yatırım ürünler ve piyasa bilgilerine ulaşmak mümkündür.

Bunun yanında Yapı Kredi Bankası’na kredi başvurusunda bulunmak ve bulunulan başvuru ve kredi olanakları ile ilgili bilgi almak için 3 tuşlanabilir. 4 tuşlanarak da Yapı Kredi Bankası ürünleri ve hizmetleri hakkında bilgi alınabilir, istenirse bunlara başvurulabilir. Yapı Kredi telefon bankacılığı menüsünden 5 tuşlanarak ön ödemeli kartınızla ilgili işlemleri yapabilirsiniz. Sonuncu olarak da 6 tuşu ile bireysel emeklilik başvurusu hakkında bilgi almak ve başvuru yapmak olanağı sunulmuştur.

Beni Tanı Uygulaması

Beni tanı uygulaması Telefon bankacılığı üzerinden daha hızlı ve ayrıcalıklı işlem yapma olanağını banka müşterilerine sunmaktadır. Beni tanı uygulaması ile cep telefonundan Yapı Kredi telefon bankacılığı arandığında müşteri numarası ya da herhangi bir kart numarası tuşlamaya gerek kalmadan müşteri merkezi tarafından tanınırsınız ve daha hızlı işlem yapma olanağına sahip olursunuz.

Ancak bu uygulamadan faydalanabilmek için Yapı Kredi müşterisi olmanız yetmez, istenilen cep telefonu numarasını için beni tanı özelliğinin tanımlanması gereklidir. Bu işlem Yapı Kredi şubelerinden, internet bankacılığı üzerinden ya da Müşteri İletişim Merkezi’nden gerçekleştirilebilmektedir.

Kurumsal Müşteri İletişim Merkezi Nedir?

Yapı Kredi telefon bankacılığı bireysel müşterileri yanında kurumsal müşterilerine de hizmet vermektedir. Bunun için kullanılan numaralar 444 0 448 ya da 0 850 222 0 448’dir. Kurumsal müşteriler telefon bankacılığı aracılığı ile işyeri bilgileri, kurumsal hesapları ve internet bankacılığı hakkında destek alabilmektedir. Bunun yanında istenilen firma çalışanlarına yine istenilen hesaplar için belli işlemlerde yetki tanımlanabilmektedir. Bu yetkiler tam yetki ya da sorgulama yetkisidir. Ya da bunların dışında yetki tanımlanmaz.

Facebook Sayfamızı buradan takip edebilirsiniz.

İlk yorum yapan siz olun

    Bir cevap yazın

    E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

    Jojobet - Vbet giriş -